On-site optimalizácia, kľúč k úspechu
Aby bola stránka úspešná a dobre viditeľná pre vyhľadávacie roboty, musíme urobiť niekoľko dôležitých krokov. Ich súhrn sa nazýva aj on-site alebo on-page optimalizácia.
Patrí sem hlavne kód podľa W3C štandardov, správny titulok (title) a popis (description) v kóde stránky, dobre zvolené kľúčové slová (keywords) v kóde aj v textoch na webe, správne zvolené headlines a úrovne nadpisov a tiež tzv. sexy URL adresy, ktoré nie sú zhlukom náhodných kombinácií písmen a číslic, ale obsahujú kľúčové slová danej podstránky.
Väčšina majiteľov web stránok si na takéto zásahy do webu netrúfa, preto je vhodné obrátiť sa na profesionálov.
Off-site optimalizácia, silná zbraň na ceste do výšin
Okrem úpravy samotnej stránky existujú aj ďalšie kroky, ktoré pomôžu vášmu webovému sídlu získať dobré umiestnenie vo vyhľadávačoch. Ide najmä o dlhodobé zvyšovanie tzv. PageRanku.
Aby stránka mala dobrý PageRank, je dôležité najmä vytváranie spätných odkazov (linkbuilding). Postaráme sa teda o umiestnenie odkazu na váš web na iných partnerských stránkach alebo na blogoch či vo fórach. Dôležitá je aj registrácia do katalógov, ktorá takisto vytvára užitočné spätné odkazy.
Správne cielené PPC kampane
Výborným prostriedkom na pritiahnutie návštevníkov na web sú aj PPC kampane. Ako už hovorí samotný názov, platíte za kliknutie surfera na vašu reklamu na internete (Pay Per Click).
Krátke kontextové reklamy určite poznáte, je ich plný internet. My vám takúto reklamu pripravíme, uverejníme a tiež vyhodnotíme. Ak správu PPC kampane necháte na nás, ušetríte kopec času a vďaka našim skúsenostiam sa zvýši aj efektívnosť vašej reklamy.